Годината била далечната 1925, а компанията се казвала “Burma Shave” и развивала дейност в Америка, продавайки крем за бръснене. Собственици били семейство Одел, които имали голямо желание да популяризират бизнеса си и направили всичко възможно да се рекламират в медиите. Тъй като нямали успех и развитие, измислили нов начин за реклама.
Инвестирали 200 долара, за да поставят на магистралата няколко прости червени табели с бял надпис, който да изпъква, на които написали посланието си дума по дума и ги наредили една след друга по пътя, така че да грабнат интереса на пътуващите.
Освен, че посланията били оригинално изписани, те били и в рима, така че правели още по-голямо впечатление.
Постепенно всички разбрали за тази реклама и медиите започнали сами да идват при семейството, за да разказват за нестандартния им начин за реклама. След време те решили да обявят промоция. Който им изпрател 900 опаковки от крема за бръснене “Burma Shave”, щял да получи пътуване до Марс.
За да ги компрометира, собственик на магазин им изпратил исканата бройка и с удивление отишъл на екскурзия до град Марс в Германия, платена от фирмата-производител.