Бизнес трикът на „глухите“ продавачи

03.09.2013г.
Бизнес трикът на „глухите“ продавачи

Във всеки бизнес е важно да имате подход към клиента и да умеете да го убедите, че трябва да изпозлва точно Вашите продукти или услуги. Такава стратегия са имали и продавачите в магазин за мъжки дрехи, намиращ се в Чикаго, на ул. „Рузвелт Роуд“ , които били невероятно успешни, защото се правели на глухи.

Как действала стратегията? Единият обикновено стоял в дъното на магазина и правел нещо докато другият се занимавал с клиентите. Когато някой попитал за цената на съответния костюм, продавачът го молел да повтори, правейки знак, че не чува.

Тогава се провиквал към дъното на магазина към „шефа“, който трябвало да изкрещи цена в отговор. Ако вторият кажел 40 долара, така че да го чуе целият магазин и включително клиента , глухият продавач заявявал, че цената е 20 долара.

 

Така повечето клиенти решавали да закупят исканото на по-ниска от реалната цена, без да знаят, че това е маркетингов трик.

Коментари: 0

Коментари