23-годишният Еван Шпигел отказа 3 милиона долара за приложението си.
Защото преди няколко дни дни Шпигел отхвърли посочената сума, с която компанията Facebook искаше да купи приложението Snapchat, създадено от него.
Snapchat е апликация, която позволява изпращането на снимки и видеоклипове до други потребители, като материалите се саморазрушават веднага, след като ги прегледат.
Приложението стана много известно първоначално сред подрастващите, които го използваха за писане на еротични съобщения.
Според ново проучване 26% от американците на между 18 и 29 години използват Snapchat най-редовно, и то не само за да си пращат мръсни снимки. Потребителите споделят по 350 милиона снимки за ден в световен мащаб.
Създателите на Snapchat са спестили разочарованията, като са добавили възможността материалът да бъде запазван за постоянно на устройството , ако успеете да го запазите преди да се самоунищожи.
Дори според Марк Зукърбърг, потенциалът на приложението е висок, тъй като той го оцени на 3 милиона долара – най-високата сума, предлагана до момента като начална.
Има слухове, че от Google са предложили 4 милиона за Snapchat. Еван Шпигел обаче не пожела да продаде разработката си на никого.
Ясно е защо Facebook незабавно са се насочили към новото приложение. Наскоро те обявиха, че са изгубили връзката с младата аудитория, която е предпочела да се обърне към Twitter за забавления.
Именно заради това от компанията купха Instagram през 2012 година.