Рекламата на бизнеса се състои от много стъпки. До голяма степен развитието на една дейност, създаването на връзки с партньори, продажбите и доволните клиенти, зависят от скрития маркетинг.
Знаете ли какво е скрит маркетинг?
„Скритият маркетинг е навсякъде около нас – онлайн и офлайн.”, казва екипът на „Идео Груп” ЕООД, който е съвсем наясно с този термин. Те обясняват, че това е метод за насърчаване към покупка на стока или услуга, но уловката е, че потребителят не бива да разбира, че това е рекламна информация. Най-добре е, този метод да бъде комбиниран с други услуги, като изготвяне и поддръжка на фирмен сайт и Facebook страници.
Скритият маркетинг има няколко предимства. Той се извършва чрез публикуването на мнения и препоръки в интернет пространството. Важно е екипът, който се занимава с този процес да е наясно колко точно трябва да рекламира един продукт, за да не се натрапва излишно. Предимствата са свързани с обхвата на публикациите, които достигат до много хора, защото обикновено се ползват социални мрежи и форуми, които събират голям брой потребители.
Освен това, скритият маркетинг създава положителен имидж на компанията, а екипът го поддържа, за да се намали процента на отрицателните мнения.
За да бъде успешен един скрит маркетинг, екипът трябва да е изградил репутация на своите профили в социални мрежи, форуми и платформи, които ползва.
Отново ще си позволим да споменем, че скритият маркетинг е важен за развитието на един бизнес. Едва ли има човек, който решен да ползва дадена стока или услуга, не е проверил за мнения на други потребители в интернет. В никакъв случай не бива да подценявате репутацията си в мрежата, защото в днешно време това е основен източник на информация за всички нас.