Изненадващо все повече милионери използват социалните мрежи и по-конкретно Facebook. Три четвърти от милионерите, участвали в проучване на Spectrum Group споделя, че използват социалните медии. Общо 57% от участвалите 1 300 души в проучването са отговорили, че използват Facebook, докато 41% ползват LinkedIn, а 10% - Twitter, пише CNBC. "Богатите използват социалните медии в почти същата степен накто и останалите хора," казва Джордж Уолпър, президент на Spectrem. Възрастта и професията са по-добри индикатори за употребата на социални медии, отколкото богатството. Сред милионерите на възраст под 35, 81% използват Facebook, 65% ползват LinkedIn, а 32% - Twitter. Близо половината от милионерите на възраст 65 г. или повече имат профил във Facebook, докато 32% прибягат към LinkedIn, а 5% използват Twitter. При всички платформи обаче ръстът на употребата на социални медии сред милионерите се забавя. Милионерите във Facebook са се увеличили от 26% до 55% в периода 2010-2013 г., но техният брой остава почти без промяна през 2014 г. Употребата на LinkedIn се е удвоила между 2010 и 2013 г. до 34% и е достигнала 41% през 2014 г. Използващите Twitter са нараснали от 5% през 2010 до 10% през 2014 г. Сред тези, които не използват социалните медии, повечето (53%) споделят, че това е така, защото "не виждат стойност " в това. Половината са казали, че социалните медии са "загуба на време " и са изказали опасения относно защитата на личните им данни. Като цяло собствениците на компании са по-активи в социалните медии в сравнение с останалите професии. Висшите фирмени ръководители са най-големите потребители на YouTube и LinkedIn сред милионерите. Честотата на употреба на социалните медии варира от страна на милионерите варира значително. Около един на всеки пет използва Facebook по-малко от един път на седмица, а около половината го използват по веднъж на ден или повече. Сред милионерите в Twitter, една трета използват микроблога по по-малко от веднъж на седмица, а 38% го използват ежедневно. За какво използва милионерите социалните медии? Без съмнение за много снимки на бебета и почивки. Те също така ги ползват за новини и финансова информация. Сред милионерите използващи Twitter 36% следват спортисти, които заедно с "коментатори на новини " са най-голямата категория. Една четвърт следват филмови звезди, а само 12% следват финансови или инвестиционни коментатори.