Идея №:3220 Публикувана:11.03.2020
Здравейте.
Идеята, която представям, е свързана с по-детайлен начин за промотиране на продукт. Много клиенти, в супермаркет например, нямат финансова възможност да купят и опитат нови продукти, които все още не познават. Има го може би , освен финансовото затруднение, също и страха от разочарование от това, че си изгубил парите си, ако продукта не ти хареса. Затова си мисля, че е добра идея дадени продукти (хранителни например) да се предлагат разчастено, на малки части, където клиента заплаща само една малка част, колкото да опита продукта. Примерно един шоколад се разделя на 10 малки парченца и клиента закупува само едното за 5-10 ст например. Така, срещу малка сума, може да опита много от непознатите неща, за които иначе трябва да заплати цялата стойност, натоварвайки се с риска да не му харесат.
Публикувана на:
11.03.2020
Прегледи:
1491