Защо се продава бизнес , част II

2010-08-25

Когато и купувачът е търсеща личност - същото важи и за него. И неговите шансове за развитие и успех стават неограничени, ако покуп­ката отговаря на мечтите му. Друг път бизнесът навлиза в рутина, проблемите и решенията се повтарят монотонно, доскучава. Или пък предприемачът се оказва в среда, която не отговаря на уси­лията и на уменията му. Нужна е промяна. И един от начините е да се смени бизнесът и да се започне друг - по-близък до мечтите, до въз­намеренията.Правилният ход е: продажба на бизнеса и започване на нещо ново, на базата на натрупания опит и на придобитите умения. Решението за продажба на бизнеса е необходимата стъпка - възможност за но­во начало - за придобиване на нови умения. Няма нищо лошо в това да промениш намеренията и начинанията си, да смениш дейността си. Съвремието ни стана интересно, промените са задължителни. Сега животът предлага голямо разнообразие, големи възможности - добре е да опиташ, да се докоснеш до повече неща, да усвоиш пове­че умения. Възможностите са за това - да ги оползотворяваме. Промените са хубаво нещо, дори и когато човек трябва да се раздели с нещо, което е създал, с което е живял. Да продадеш бизнеса си е борба: между емоции и разум, между пре­сметливост и надежди, между постигната увереност и мамещи мечти.

 


Обратно