Защо се купува бизнес , част II

2010-08-11

В причините за всяко едно предлагане на бизнес или на обособена дейност има известна доза негативизъм. Трябва да го разкриете, да го разберете, да го усетите. Не винаги тази неблагоприятност е пагубна. Най-добре е, когато причините са резултат от личностно несъответ­ствие спрямо осъществяваната дейност.

 Пример:  Един собственик с творческа нагласа (художник или поетична натура) би се освободил от кафенето си с облекчение. И не защото не върви дейността, а защото не му пасва, не му отива. Сигурно има някакви причини, които са го накарали да отвори това кафене. Но не­говият вътрешен свят търси друго.

Такъв бизнес не е заразен лошо. Той просто си иска собственика. Търси човека, който може да общува с клиентите и да прави приятно времето им, отделено за кафе, в добра обстановка, с добро обслуж­ване.

Всеки бизнес си иска подходящия собственик. И добре, че сме различни.

 Търсете да купите това, което желаете, това с което ви се занимава. Свободният човек има правото да избира заниманията си. Ако пък сгрешите - продайте, затова е този пазар. Започването на самостоятелен бизнес не е окончателна присъда, винаги има и друг ва­риант. Важен е човекът, важни сте вие. Дейността не е от зна­чение, тя може да бъде сменена - незаменим е единствено предприе­мачът, добрият предприемач.


Обратно