Продава се работещ бизнес - предприятие за месопреработка с предмет на дейност - производство и продажба на месни заготовки и колбаси.
Предприятието е ситуирано в гр. Костинброд, с бърз достъп до центъра на София – около 20-25 минути.
Дейността на предприятието стартира през 2019 година, като в самото начало бизнес концепцията показва отлични финасови показатели. През периода 2020 и 2021 година, предприятието работи успешно, без прекъсване, въпреки ковид мерките и общият застой на бизнеса в страната, в този период бизнеса увеличи продажбите и клиентите си. Причината за успеха на предприятието е стратегическият микс и съотношение от разнообразни клиенти като ресторанти, дистрибутори, магазини, обществени и фирмени обекти за хранене и други.
За последните години бизнеса създаде и утвърди реномирана търговска марка - "Тракийски Месари", символ на качествен и престижен продукт. Предприятието произвежда продукти по над 30 оригинални авторски рецепти, утвърдени с търговска документация.
Бизнесът е отлично организиран и към настоящият момент работи в нормален режим. Разполага със производствена база - сграда от 750 м2 , разположена в двор от 1100 м2, ограден с ограда, секюритизиран с камери и СОТ. Базата е под наем, на изключително атрактивна месечна наемна цена, която ще бъде гарантирана за бъдещ период.
Продава се:
Бизнеса – Концепция, Организация, Установени търговски партньорства, Договорености за доставки и продажби, Система за зареждане със стока, Преработка, Производство, изградено име и маркетинг позициониране, Рецепти, Сертификати, Документация и много други елементи съставляващи бизнеса.
Фирмата – ООД, като юридическо лице което притежава следното и има следните показатели:
· Оборот :
- 2020 година – 449 000 лв. без ддс
- 2021 година – 922 000 лв. без ддс
- 2022 година - 1 845 500 лв. без ддс
- 2023 година - 1 582 000 лв. без ддс
- 01.01.2024 до 31.03.2024 година – 458 000 лв. без ддс
· Фирмата НЯМА задължения към НАП и НОИ, не дължи данъци, осигуровки и ДДС.
· Няма никакви други задължения, включително кредити и лизинги.
· Търговската марка е патентована и е част от сделката за продажба.
· Клиенти на предприятието са ресторанти, хранителни магазини, дистрибуторски компании, частни и обществени обекти от различен тип. Наши клиенти са : Happy, Mr. Pizza, Дивака, Ветрило, БДС, Токуда, Челопеч, Болница Вита, АЕЦ и много други ресторанти и организации.
· В офертата са включени база данни на всички контакти, телефони и лица за комуникация и клиенти.
· Фирмата има пълен набор от Софтуер за продажби, склад, ревизии и справки.
· Персонал в базата – 9 служители
· Седалище в гр. Костинброд
· Други : Двор в базата, много паркоместа в зоната на предприятието, оборудван фирмен магазин в Базата – готов за експлоатация, нормални сметки за наем, ток, вода, счетоводство, СОТ и други.
Активи: Автопарк, Машини и Стока
Автопарк
Марка
Тип МП
1.
Mercedes-Benz Sprinter с падащ борд
Хладилен
2.
Камион - Citroen
Хладилен
3.
Бус – Peugeot , дълга база
Хладилен
4. Бус VW Caddy - чисто нов 60 000 лева (купен в началото на 2023г. )
Стойност автопарк по пазарни цени около 110 000лв.
Машини
- Вакуум пълначка, Немска – капацитет 3 тона на ден
- 2 броя пълначки, отсекателни – Немски
- Миксери – 1 бр. с капацитет - 200кг и 1 бр. с капацитет - 100кг.
- Агрегати и изпарители
- 9 хладилни камери в базата, от тях 2 броя собственост на предприятието
- Волф машина – месомелачка – 700 кг на час
- Формовъчна машина за бургери – капацитет около 3000 бургера на ден
- Миялна машина – голяма
- Ледогенератор
- Климатизация в обекта
- и друг богат по-маломерен инвентар от десетки позиции.
-
През месец декември 2022 и месец януари 2023 са закупени нови машини на стойност около 100 хиляди лв.
Стойност по пазарни цени на всички машини около 190 000лв.
Стока
Налична оборотна стока – непрекъсната наличност в базата около 72 000лв.
Активи общо : 360 000лв. ( 184 000 Евро )
Основни условия по продажбата на Бизнеса :
1. Цената на бизнаса заедно с активите е : 380 000 Евро
2. Стоп капаро в размер на 10 % = 38 000 Евро, платимо с предварителен договор между страните и основание за стартиране на процедурата по реална покупко – продажба на бизнеса.
- Детайлно запознаване на бъдещия купувач с параметрите на бизнеса.
- Гарантирана 2 месечна поддръжка и съдействие на бъдещия купувач, след закупуване на бизнеса, с обучения и плавно предаване на дейността, без спиране. По договорен график.
- Подписване на декларация от страна на продавачите, че в следващите 5 години няма да създават и/или управляват същият или подобен бизнес, който да конкурира бизнеса - предмет на сделката.
За контакт:
Мениджър продажба
Николай Симеонов
Gsm: 0888 246312 / [email protected]