Продава се разработена и разпознаваема онлайн аптека. Домейнът е притежание на собственика от 2008 година. Платформата стартира дейността си като сайт за здравни статии с обучителен характер. Постепенно през годините разширява набора от информация, която се импортира. Добавя се секция "Често задавани медицински въпроси", която генерира допълнителен трафик към сайта. Към момента онлайн магазинът притежава всички необходими разрешителни за извършване на дейността си като онлайн аптека.
Съдържанията на сайта са уникални, като екипът се стреми да няма копиране на информация. От сайта могат да бъдат закупени хранителни добавки, медицинска козметика, OTC, билки, както и всякакви продукти, които могат да бъдат намерени във всяка физическа аптека. Към момента импортираните в сайта продукти са над 16 000. Продуктите са оптимизирани, така че да се предлагат най-търсените и най-продаваните такива.
Рекламното лице на сайта е Криско, който в момента прави рекламни кампании само за известни марки. Договорът с него е 3-годишен, с възможност за преподписване.
Едновременно с това онлайн магазинът предлага възможности (банери, бюлетини, позициониране и т.н.) за допълнителен доход от реклама. Има както дългогодишни, така и нови клиенти от фармацевтичния сектор.
Цялостната концепция на сайта, това, което е заложено като водещо, е да има перфектна репутация в гугъл и да има възможно най-много органични поръчки (тоест такива, за които не се плаща реклама). Това е постигнато с onpage оптимизацията - уникалното съдържание на текст за всеки един продукт. Друго много специфично за сайта е таблицата, с която разполага всеки един продукт. Таблицата е уникална, без аналог на българския пазара, като поднася информацията на крайния потребител изключително лесно на крайния потребител.
Едно от най-важните предимства на онлайн аптеката е домейнът, който е в областта на златните имена за категорията. Ключовата дума "аптека" предполага, че при всяко търсене сайтът ще се появи в първите 10 предлагания на Гугъл. тук не без значение е и фактът, че голяма част от продуктите са импортирани преди години и са имали време да "отлежат" в интернет пространството.
SEO оптимизацията винаги е била приоритет и част от задачите. SimilarWeb нарежда магазина сред топ онлайн аптеките.