Бизнес за милиони

НЕАКТИВНА Публикувана:14.12.2011
Прегледи: 5996

Цена 500,000 BGN
ФРАНЧАЙЗИНГ СЛАДКАРНИЦИ,ЩАНДОВЕ ЗА ДРЕБНИ СЛАДКИ Пазарът е гладен! Само за година и половина един от франчайзите за закуски е открил 300 нови обекта Едва ли не всеки бизнес може да се развие във франчайз, но по ред причини франчайзите в областта на храненето са като че ли най-много и сред най-успешните в България съществува голямо търсене за франчайзи и недостатъчно предлагане – не повече от 50 компании са се заявили на пазара като франчайзодатели. Като преотстъпите на други франчайз за вашия бизнес вие му давате своето ноу-хау и марка, срещу което решавате трите най-големи дефицита на експанзията – липсата на пари, липсата на време и липсата на хора: Първо - в новите обекти ще бъдат инвестирани не вашите пари, а парите на франчайзополучателите, което ви позволява да привлечете голям ресурс и да минимизирате риска си. Второ - чрез франчайза не се налага да изчаквате докато пореднията ви сладкарница излезе на печалба и едва след това да се осмелите да отворите нов. И трето - няма да има нужда да контролирате служителите – това ще го прави франчайзополучателят. А и всеки знае, че собствениците са по-добри мениджъри от наемниците – те са вложили парите си и не се нуждаят от допълнителна мотивация. Интересното е, че в България потенциалните купувачи тръгват от идеята да започнат някакъв бизнес на франчайз, а едва след това си избират конкретен бранш. Франчайзополучателите са привлечени от идеята защото получават веднага доказана технология и маркетиране, с което си спестяват години на опити и грешки с неясен край. Това е привлекателна възможност за малките и средни предприемачи, които осъзнават, че времето на „ЕТ-тата” безвъзвратно отминава и бизнесът отива при големите вериги. Така че пазарът ви очаква и вече вие сте на ход! Но подходящ ли е бизнесът ви за франчайзиране? Има 9 въпроса, с които сами да прецените това. 1. Имам ли печеливш бизнес модел? 2. Приложим ли е той към други градове и държави? 3. Достатъчно голям ли е пазарът на моя бизнес и има ли изгледи за дългосрочен растеж? 4. Достатъчно голям ли е маржът на печалбата в моя бизнес? 5. Може ли франчайзополучателят да си върне първоначалната инвестиция за сравнително кратко време? 6. Имам ли пилотен проект, които да представя на франчайзополучателите като работеща „мостра”? 7. Имам ли потенциал да изградя запомнящ се бранд? 8. Уникален ли е моят бизнес модел и с какво може да се отличи от конкурентите? Може ли той лесно да се копира от конкурентите? 9. Дали операциите в моя бизнес са повторяеми Кой сме ние и какво ПРЕДЛАГАМЕ : Производствена база за сладкарски изделия със собственна изградена материална база и обезпечени със машинен парк свързан със спецификата на даденото прооизводство. 1.Имаме печеливш бизнес модел 2.Приложим е към другите градове и държави-да 3.Пазарат е необятен защото е от сигмента на стоките за първа необходимост/хората няма да спрат да ядат и да празнуват !/и има изгледи за дългосрочен ръстеж зашото населението се увеличава а с това и потребностите който трябва да се задоволяват 4.Маржат на печалбата в машинните сладки е добър а в тортите пастите и рулата много висок –като пример /паста от 120 гр като себестойност осреднено е 24 ст продайната цена в сладкарниците е над 1 лев / 5.Франчайзингполучателя може да си върне инвестицията за сравнително кратък срок -1 година до 1.5 години 6.Нямаме пилотен проект с изградена сладкарница за да се показва на франчайзингполучателите ,но имаме опита в снабдяване с торти рула сладкарска продукция в търговската мрежа и сладкарници. 7.Имаме потенциала да изградим запомнящ се брант/тосет марка/ 8.Имаме уникален бизнес модел който се отличава от конкурентите—защо? ЗАщото педлагаме съчетаване на сладкарница и щандове за сладки –при това всичко ще отива в франчаизингполучателите като полуфабрикат където ще се сглобява което гарантира преснота качество и унифицираност по този начин ще бъде решен и логистичният проблем с доставката на големи разтояния .Само бутиковите изпълнения ще се изработвата в производствената база Но моделът може да бъде копиран 9.Да операциите в нашият бизнес са повторяеми Какво ни е необходимо за да осъществим идеята : 1.СЪФИНАНСИРАНЕ за изграждане на пилотна сладкарница 2.Специализиран транспорт /термокинг/ 3.Разработване на франзайзинг стратегия с всички съпътстваши документи проекто договори,всчпителни такси както и месечни за франчайзингполучателите и т.н. 4.Реклама и изготвяне на сайт на марката 5.Други съпътстващи разходи Поради тези причини търсим инвеститор който да осигури дадените средства и да отговаря за франчайзинговата система а ние да сме преоритетно производителят който трябва да изпалънява поръчките на франчайзинг получателите . Как да се осъществи: 1.Създаване на модел на сладкарница която трябва да отговаря на дадени изискванията -да има плусова витрина за съхранение на сладкарската продукция -да има минусува витрина за съхранение на сладоледените торти -да има ротационна печка за приготвяне на закуските -касов апарат ,везни ,както и целият съпътстващ инвентар -реклама -да има инвентара необходим за изпълнението на тортите руилата и пастите /минимални умения и инвенатр защото продуктите ще стигат като полуфабрикат-готови платки , инстантни кремове декорации и всичко необходимо за сглобяването на изделията / 2.Франчайзодатела трябва да консултира франчаизингполучателя във всяка една стъпка и да е избрал група фирми който да изработват даедното оборудване за да се постига ефекта на мултиплициранноста 3.Целевата група трябва да е средностатистическият потребител/клиент/ ниски цени съобразно бранша висок оборот . 4.Обучение на сладкарите работещи във всяка една сладкарница-сладоледен салон и закусвалня 5.Въвеждане на уникални изделия който да са стандарт в даденияте заведения /например шоколадови лъжички към топлите напитки и при консумация на торта паста или руло безплатно шоколадово яйце с подарък вътре пожелание или късметче/ и т.н. 6.Достъпна начална вноска както и месечни . 7.Изработване на франчайзинстратегията и изготвяне на наръчник както и проекто договори 8.Изработване на даден стандарт изелия който да са приложими в дадената система ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ НА ЕЛЕКТРОННТА ПОЩА

Допълнителна информация

Година на основаване: 14.12.2011

За контакт


EMAIL
Съобщение

Новини

Проф. д.ик.н. Петър...

на 30.05.2019

По време на днешното 38-мо редовно общо събрание на...

Ръстът в цените на...

на 19.04.2019

Наблюдава се лек спад в обема на сделките в сектора на...

Българинът трябва да се...

на 18.04.2019

Един от най-успешните мениджъри в световен мащаб –...

Клиентите на ИПС 7 за...

на 30.01.2019

В последните години монтирането на проследяващи...

"Идео Груп" за...

на 17.01.2019

През последните години все по-популярни, особено сред...

Ирина Белчева- една от...

на 14.01.2019

Мисис България, Бизнес Дама, Енергиен експерт, Инженер,...

KPD.BG- бизнес порталът за...

на 10.01.2019

Хиляди обяви и десетки нови потребители всеки ден....

"ИПС 7"- спокойствие и...

на 04.01.2019

Празниците минаха, а с това интереса към предлаганите...

Виж всички