Shave.bg е онлайн магазин, предлагащ качествени продукти за бръснене, брада и мъжка козметика на водещи европейски брандове. Разполага с ексклузивни и официални дистрибуторски права за България над брандовете, с които работи.
Общ оборот от стартиране на магазина: 803,661 лв.
Общо поръчки: 11,104
Общо клиенти: 8,147Цена: 55,000 лв. с ДДС
Причината за настоящата продажбата е, че екипът е насочил усилията си върху друг проект.
Разултати от последните 10 месеца
1 Декември 2023 - 30 Септември 2024Оборот - 224, 163 лв.
Декември - 72, 377 лв Януари - 36, 750 лв Февруари - 16, 077 лв Март - 17, 679 лв Април - 12, 633 лв Май - 10, 000 лвЮни - 12, 800 лвЮли - 13, 412 лв Август - 20, 257 лв Септември - 12, 179 лв
Поръчки - 2963
KPIs за последните 10 месеца
(1 Декември 2023 - 30 Септември 2024)
Conversion Rate: 2.20%
Checkout Rate: 72%
AOV: 76 лв.
CPA (Средна стойност за придобиване на 1 поръчка) във ФБ за последните 10 месеца: $9 при изхарчен бюджет за този период около $15 000
Активи, включени в продажбата
- Магазин на CloudCart; абонамент CC PRO- Интеграция с фулфилмънт център - BigArena, работи безупречно, изцяло автоматизирана логистика - Официални и ексклузивни права в България над европейски брандове с доказано качество и дългогодишна история- Официален дистрибутор на немския премиум бранд MÜHLE, бранд Angry Beards, Men Rock, nom, Beviro- Контакти с други брандове (неналични на сайта), възможност за ексклузивни права над тях при интерес- Големи марджини- Договорка с всички брандове за разсрочено плащане (повече информация при сериозен интерес)- Бързи доставки до България от всички наши партньори - от 3 до 7 работни дни- Много добре развито SEO, първи позиции в Гугъл по основни ключови думи за онлайн магазина- Подробен Блог включващ около 50 блог поста, които включват всичко свързано с темата на магазина: Класическо бръснене, поддръжка на брада, мъжка козметика, грижа за гола глава, интимна козметика и т.н.- Много добре развити Google Ads и Facebook Ads акаунти- Настроени Google Ads Search и Display-ни реклами- Кампании във Facebook от началото на 2019-та година до сега; много winning криейтиви, кампании, които могат да бъдат преизползвани и скалирани- Имейл Маркетинг: Настроени автоматизирани имейли на Cloud Cart: Welcome Flow, Abandoned Cart Flow, Мейл за оставяне на ревю след направена поръчка; мейл за наличен продукт, когато някой се е абонирал- Над 200 продуктови ревюта на сайта от клиенти- Retention (Връщащи се клиенти) около 25% за последните 10 месеца- Брой Абонати за Имейл: 6703 потребителя- Лесна миграция към складова програма/система
По време на днешното 38-мо редовно общо събрание на...
Наблюдава се лек спад в обема на сделките в сектора на...
Един от най-успешните мениджъри в световен мащаб –...
В последните години монтирането на проследяващи...
През последните години все по-популярни, особено сред...
Мисис България, Бизнес Дама, Енергиен експерт, Инженер,...
Хиляди обяви и десетки нови потребители всеки ден....
Празниците минаха, а с това интереса към предлаганите...
Използваме бисквитки, за да ви осигурим безпрепятствено и удобно използване на сайта. С последващо използване на страницата, се съгласявате с нашата политика относно бисквитките.
© 2024 KPD.BG - Поддръжка от Kirov Invest Group